hejsan sötisar<3333

Hej har precis gjort om bloggen lite:) jag har studieedag och pluggat lite med svenska i lördags tappade jag mbilen i coca colan inne i kebab baren jag hälde ut hela cola glaset och tog upp mobilen alla tittade på mig som om jag var dum i huvudet XD men jag fick pappas gamla nokia som bara går att ringa med och smsa inte ta kort inte lyssna på musik haha jo radio:S men det e väl bättre än ingenting hahaha på söndagen var det dags att chilla va fett trött .<3 igår efter plugget åkte jag hem och typ chilla lite och sen stack jag till konståkningen vi hade test och jag klarade mitt blev fett glad trodde typ jag skulle faila XD I helgen sov hilda över hos mig vi typ stack till sågen och köppte godis för typ 60 kr och två stycken ,5 liters color vi käkade lite chips och såg på film men nu ska jag dra puss hej<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0