Tillbaka.

Hej allihopa jag är tillbaka från åre nu jag hade jätte kul vi bodde i en stuga i tegefjäll på morgonen vaknade jag och Hilda typ klockan 9 vi åt lite frukost, Efter det gick vi och åkte i backen Hilda åkte skidor jag åkte snowboard. När vi var klara i backen åkte vi till stugan och åt lunch och när vi var klara med maten åkte vi ut till duved och hade snowboard och skidskola. efter det så skulle vi åka tillbaka till tegefjäll jag och Hilda jorde oss fina till afterski när vi satt i afterski drack vi coca cola på kvällen så tog vi en promenad när vi skulle lägga oss va vi jätte hyperaktiva och typ somnade kl 12 eller1
typ så såg det ut i veckan det hände också jätte mycket mer men täkte iaf lägga in några bilder från åre<3

dethär är stugan vi bodde i.

I duved

Brorsan och kusinen.


Domhär får räcka så länge lägger in fler imorgon typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen mej , har också vart där ;)<3

2009-08-21 @ 14:59:09
URL: http://aboutjajja.blogg.se/
Postat av: kia

Hehe okej XD nice<3

2009-10-13 @ 18:10:08
URL: http://lifebykia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0