Frankrike va fantastiskt!!!<333

Hej jag har ju inte skrivit om frankreike språkresan jag åkte på, Men jag har lagt ihop lite bilder därifrån. Hoppas ni gillar den<333



Bilderna: Jag på stranden, mina rumskamrater längst upp till höger och mitten, de första personerna jag träffade när vi skulle på flyget är längst ner till vänster och de två tjejerna längst upp till vänster lärde jag känna ganska fört på språkresan. jag skriver lite mer om frankrike senare i ett annat tillfälle puss o kram<333

Kommentarer
Postat av: jajja

aså tre vecor själv i ett land utan någon i ens egen ålder , skulle jag nog inte våga , kanske om några år :D<3

2009-08-20 @ 12:45:56
URL: http://aboutjajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0